Soutěžit může každý, kdo v e-shopu nakoupí zboží v hodnotě nad 3 tisíce korun. Druhou podmínkou je zodpovězení soutěžní otázky: „Kolik se prodá kusů povlečení Mission v období od 1. listopadu do 31. prosince 2011?“.
Hlavní cenu – zájezd na ostrov Gran Canaria do luxusního resortu Lopesan Baobab v hodnotě 100 000 korun, vyhraje ten, jehož tip se nejvíce přiblíží skutečnému počtu prodaných kusů.
Šance je i pro další tipující. Na následující tři čeká cena od firmy Zepter – nádobí Junior set Zepter. Dalším padesáti věnuje společnost Matějovský balení pracího prášku Persil. Vyhlášení výsledků vánoční soutěže proběhne 18. ledna 2012 na www.matejovsky-povleceni.cz.
Kvalita i design výrobků společnosti Matějovský se již za dvacet let své existence zabydlela v povědomí zákazníků. A právě díky této oblibě společnost Matějovský stále rozšiřuje svůj sortiment. Samozřejmostí dnešní doby je pohodlný a rychlý nákup prostřednictvím e-shopu. „Věříme, že naši zákazníci toto vánoční zpestření v podobě exkluzivní soutěže přivítají. Vždyť kdy jindy nadělovat a těšit se z dárků, než o Vánocích,“ vysvětluje záměr Zdeněk Matějovský, majitel společnosti.
Podrobné informace k soutěži jsou k dispozici na: www.matejovsky-povleceni.cz.
O společnosti Matějovský
Společnost Matějovský je přední český výrobce ložního povlečení. Společnost byla založena v první polovině 90. let podnikatelem Zdeňkem Matějovským. Na českém trhu působí Matějovský již 20 let a patří mezi nejvýznamnější výrobce českého textilního průmyslu. Počátky podnikání v první polovině 90. let nebyly vůbec snadné. Textilní produkty vlastní výroby prodávala společnost nejdříve pouze ve svém okolí, ale brzy došlo k uzavření dohody s obchodním domem Máj a díky tomu se podnikání začalo rozvíjet. Dnes značka Matějovský udává tempo českému trhu. Matějovský je jedničkou na trhu s ložním povlečením, prostěradly i ručníky. Od června 2011 nabízí svým zákazníkům také noční prádlo pod značkou Matějovský Collection. Své produkty nabízí přes e-shop i ve vybraných prodejnách bytového textilu. Většina finančních prostředků směřuje do vývoje nových technologií. Design produktů vzniká ve studiu ve Francii a v dalších zahraničních firmách. Od roku 2000 společnost vyrábí licenční povlečení s oblíbenými motivy pro děti jako je Krteček, Hello Kitty apod. Značka Matějovský má do budoucna cíl udržet si stávající pozici lídra na českém textilním trhu a expandovat do Německa, Polska, Maďarska a na Slovensko.
Více informací o společnosti Matějovský a jejích produktech najdete na www.matejovsky-povleceni.cz.