Likvidace, dezinfekce, odstranění plísní ze stěn a fasád, aplikace proti plísňového nátěru

Dobrý den, ráda bych v krátkosti napsala pár poznatků, které máme s firmou A SERVIS LIPKA s.r.o., odstranění a nátěry proti plísni Brno. Využili jsme její nabízenou službu odstranění plísní, čištění a dezinfekce fasády a nátěr proti plísním LSG Brno.

Ve třech učebnách, které jsou na severní straně naší soukromé školy, a to i z venkovní části budovy, se začala na zdi tvořit plíseň a potřebovali jsme co nejrychleji a to nejlépe o víkendu dát zdi do pořádku.

Na doporučení od kolegy jsme se zkontaktovali s firmou A SERVIS, která je profesionálem na efektivní odstraňování, bakterií, hub a kvasinek. Byla jsem nejdříve skeptická, vždyť takových firem, které garantují kvalitu, jsem již zažila a skutek utekl, jak se lidově říká.

Pracovníci, kteří jsou proškoleni pro práci ve výšce, používají k těžko přístupným místům výsuvné žebříky a vysokozdvižné plošiny. Prostě mají spoustu i jiných vychytávek, o kterých zákazník nemá ani představu. Všechnu plíseň dokonale očistili a dezinfikovali, místa pak hezky zatřeli barvou a druhý den až bylo vše na zdi suché, ošetřili ochranným nátěrem LSG proti plísni.

Důležité pro nás bylo, že práce mohla proběhnout jen o víkendu, a to málokterá z jiných firem akceptovala, jelikož o víkendech své služby neprovádí. Myslím, že i k jejich velké škodě, protože se takto i připravují o zákazníky. Mě to naopak mile překvapilo.

Nátěr proti plísni 01

Kromě služby odstranění plísní, čištění a dezinfekce fasády a nátěr proti plísním LSG Brno tato firma provádí i strojové čištění koberců a podlah, což v budoucnu jistě také využijeme k ošetření podlahy v tělocvičně a v některých učebnách. Firma A SERVIS LIPKA nám velmi ochotně vyšla vstříc v daném termínu a jejich práce proběhla rychle a pečlivě.

Výsledek nás velmi překvapil a v budoucnu využijeme znovu služeb firmy A SERVISU Již teď jsem přesvědčená, že se lehce a bez problémů domluvíme. Paráda, že takové firmy existují. Nezbývá než jim popřát co nejvíce spokojených zákazníků a tím i možnost v budoucnosti se na ně obrátit znovu.