OSTATNÍ

Strojové čištění koberců a podlah v Praze, na které je spoleh

Jako správce je mou povinností starat se o údržbu prodejen, které mám na starosti. Ne, že bych všechnu tuto práci zastával sám, mojí povinností je také hledat a sjednávat firmy na konkrétní druhy údržby. Převážně na úklid. Protože tuto práci dělám už dlouho, také už jsem spoustu úklidových firem vyzkoušel. Avšak s žádnou jsem nebyl ochoten navázat dlouhodobější spolupráci. Jednoduše mi žádná úplně nevyhovovala. Taková firma musí pro úklid prodejen v obchodním centru splňovat mnoho kritérií. Termín čištění si například nesmí určovat sama. Pokud se nedokáže přizpůsobit požadavkům zákazníka, není s firmou ani o čem jednat. A firmy, které toto naopak dokázaly, zase nevykonávaly služby na požadované úrovni. Je proto nutné být trpělivý a vytrvale hledat.

Mně se vytrvalé hledání a trpělivost vyplatily. Objevil jsem úklidovou firmu A SERVIS LIPKA, s.r.o., čištění koberců, nano impregnace podlah Praha a konečně s někým mohl navázat dlouhodobou spolupráci. Této úklidové firmě již zadávám všechny prodejny, které mám ve správě. A SERVIS LIPKA, čištění koberců, nano impregnace podlah Praha, si totiž svých zákazníků náležitě cení. Jak už jsem se výše zmiňoval, taková firma musí umět se zákazníkem jednat a vyjít mu vstříc. Čas, který je určen na úklid prodejny, je totiž vždy velmi krátký. Je nutné, aby firma byla schopná dostavit se až po uzavření prodejny, což bývá až ve večerních hodinách. Ráno už musí být vše zase dokonale připravené. A takovýto časový harmonogram nebyla spousta firem s to dodržet. Firma A SERVIS LIPKA ale ano. Navíc pravidelné termíny úklidu lze domluvit automaticky předem. Vždy je na firmu jednoduše spoleh. A úroveň kvality služeb se také s jinou nedá srovnat.

Jako ilustrační příklad mohu zmínit zakázku uzavřenou s firmou A SERVIS LIPKA 19. 9. Jednalo se o úklid prodejny Deichmann v OC Palladium. Jako vždy firma přesně dodržela domluvený termín. Většinou žádám o generální úklid celé prodejny, ale za nejdůležitější pokládám mytí výloh a čištění a voskování podlah.

K mytí výloh pracovníci běžně využívají teleskopické tyče. Pokud jde ale o vysoké výlohy, kde už si ani teleskopické tyče neporadí, mají v záloze speciální techniku pro práci ve výškách, k níž jsou odborně vyškoleni. Občas je také třeba z výlohy dostat neaktuální reklamy. S takovými polepy si firma A SERVIS LIPKA poradí pomocí korundových žiletek, kterými je pracovníci dokážou pečlivě a šetrně odstranit.

V prodejně Deichmann bylo třeba věnovat zvýšenou pozornost podlahám a čalounění taburetů. K tomuto má firma A SERVIS LIPKA tu nejlepší metodu. K čištění podlah a koberců používá jedině strojovou metodu, která vykazuje výsledky jako žádná jiná. U čalounění je třeba jemnějšího přístupu, to proto čistí ručně. V obou případech ale firma používá jen tu nejkvalitnější moderní chemii, kterou pečlivě volí vzhledem k míře znečištění.

Pro strojové čištění podlah a koberců je nutný kotoučový stroj. Ten zajišťuje detailní a hloubkové vyčištění. Se svým přítlakem na kartáč 40 kg a rotační plochou s průměrem 43 cm se tento stroj svým výkonem nemůže rovnat žádnému jinému. Dokáže generálně vyčistit jakýkoli druh podlahy. Navíc pokud následuje i voskování, musí být podlaha vyčištěna co nejkvalitněji, bez jediné chyby, která by voskem byla jen zvýrazněna.

S kotoučovým strojem a šikovnýma rukama pracovníků A SERVISU se ale není čeho bát. K čištění použijí velmi účinnou chemii, kterou kotoučovým strojem důkladně vkartáčují do podlahy či koberce. Následuje odsání nečistot a vlhkosti vysoce výkonným vysavačem. Pokud jde o podlahy, jsou ještě kvůli neutralizaci chemického roztoku vytřeny čistou vodou. Tento proces je pracovníky vykonáván velmi šetrně a pečlivě.

podlahy-02

Voskování podlah se také velmi vyplatí. Podlahu udrží déle v dobrém stavu a čistou, navíc jí dodává protiskluzový povrch. Taková ochrana se hodí zejména pro nadměrně zatěžované podlahy, které vyžadují častou údržbu. Tzv. fluatační nátěr velmi výrazně prodlužuje životnost podlahy a brání usazování nečistot. Díky němu se i náklady na čištění podlahy najednou sníží.

V prodejně Deichmann si tedy pracovníci firmy A SERVIS nechali záležet na strojovém čištění podlah, koberců a ručně vyčistili čalounění 24 kusů taburetů. K čištění čalounění používají moderní a dezinfekční chemii Floorwash, občas užívanou i pro koberce, která je kartáčem s dlouhým vlasem jemně vpravena do textilie. Dál se postupuje obdobně jako při čištění koberců. Strojově bylo třeba vyčistit poměrně velkou plochu. Podlaha zaujímala 212 m2, včetně podlahy sociálního zázemí. Koberec se navíc rozkládal na 250 m2, ten bylo třeba vyčistit zvlášť. Práce byla ale mezi zaměstnanci rozdělena efektivně, a tak netrvala dlouho. Strojové čištění podlah nezabralo ani 3 hodiny, čištění koberce bylo do hodiny hotové a ruční čištění čalounění netrvalo ani hodinu.

S firmou A SERVIS LIPKA je radost spolupracovat. Ve srovnání s ostatními firmami, které jsem vyzkoušel, zeje mezi nimi a touto firmou velká propast. K zákazníkům A SERVIS přistupuje s ochotou a porozuměním a svou práci odvádí s elánem a velkou péčí. Na tuto firmu nedám dopustit.

Související příspěvky

Funkční řešení pro každou podlahu přináší CETRIS®

redakce

Mobile Point Corporation a.s. pomohla zútulnit pražskou ZOO

redakce

Vysušování a sanace vlhkého zdiva pomocí bezkontaktní technologie AQUAPOL.

redakce