Když se zamyslíte nad samotným slovem „zážitek“, většina lidí zhodnotí toto slovo jako pozitivní. Je odvozeno od slov – zažít, prožít nebo-li něco vyzkoušet na vlastní kůži. Prakticky každý člověk, který vypráví někomu dalšímu o zážitku, vždy mluví o pozitivních emocích.
Z psychologického hlediska je naprosto přirozené. S negativními zážitky se lidi nechlubí tak často.Dalo by se klidně říct, že zážitky fungují jako kouzlo. A čarovat s pozitivními emocemi, by měl umět každý, kdo pracuje s lidmy. Je důležité umět odhadnout člověka pře tím, než mu vyberete dárek ve formě zážitku. Někteří lidé rádi relaxují a jiní si dopřejí notnou dávku adrenalinu. Na www.zazitkyprotebe.cz si vybere opravdu každý.
Potřebujete tip na dárek pro Vaše obchodní partnery?
Stále více se používá zážitek jako prezent pro firemní partnery. Už jen to, že si dáte práci se zjištěním vhodného zážitku, dáte obchodnímu partnerovi najevo jak je pro vás důležitý. A co teprve pak, když si svůj dárek užije. Bude mít vaši firmu spojenou s pozitivními emocemi a spolupráce bude mnohem příjemnější. Dobré obchodní vztahy by se neměly podceňovat a zážitek je opravdu elegantním řešením.
Hledáte způsob, jak posílit loajalitu svých zákazníků či stimulovat své zaměstnance k větším výkonům?
I zde se dají zážitky použít jako bonusový program či motivace pro zaměstnance. V jiných zemích se pozitivní motivace zaměstnanců používá již několik let a s velkým úspěchem. Když se zeptáte v ČR zaměstnanců v jakékoliv firmě, čím by chtěly být motivováni. Mnoho jich na prvním místě uvede peníze. To je ovšem pro zaměstnavatele někdy zatěžující a ve výsledku zaměstnanec nikdy nedostane tolik, kolik by si přál, natož aby byl spokojený. Stále více zaměstnavatelů si pro managment firmy nechává sestavit teambuldingový program, aby se naučily pracovat jako team. Na řadové zaměstnance se ovšem často zapomíná. Přitom motivovat je, by mělo být stejně důležité jako ztmelovat vedení firmy.
Chcete podpořit svůj prodej nebo distribuci?
Dalším využitím je spotřebitelská soutěž nebo věrnostní program pro zákazníky. Zážitky jsou pro zákazníky atraktivní a je to velice dobrá motivace pro zvýšení prodejnosti jakéhokoliv produktu.
Dají se použít jako lákadlo pro zákazníky, aby zkusili nový produkt, přešli od konkurence k Vám či koupili větší množství jednoho druhu produktu.
Adrenalinové a netradiční zážitky, jsou vhodné pro firmy i jednotlivce. Je to neobvyklý dárek, kterým můžete potěšit prakticky kohokoliv a vždy se stekáte s velkým ohlasem obdarovaného. Zážitků se dá také využít pro stmelení kolektivu a můžete si být jistí, že ve všech zůčastněných zanechá opravdu patřičný a cílený dojem.